BDIB: Arm Party


Hey Ladies,

So I'll admit after seeing my girl Prissy's submission early today for BDIB: Arm Party, I felt like, as I told Prissy on twitter, "that I should have paid better attention" to the challenge. LOL! Prissy's pictures were so pretty and up-close and personal,

I knew my previous submission that I'd plan on using wasn't gonna make the grade (pun intended)!

|:.Left Arm.:|
 Bracelets: 
Cookie Lee Bracelet Set Giveaway win from Kiah  Watch: XOXO via BCF
 I had to rush outside to beat the sun going down to take this pics so they were a bit rushed but I like them nontheless!

|:.Right Arm.:|
Silver & Gold Bangle: F21   Blue & White Square Bangles: ASOS   Wide Blue Bangle: Dots   Wooden Bangle: Beauty Supply
 Thanks Prissy for the silent motivation, to do a more "featured" Arm Party! 



Did you participate? If so let me know so I can come party with ya! 

Thanks for reading! 

SHARE:

27 comments

  1. Girl...you ROCKED this challenge! Lovin' those accessories and that clutch is really cute!

    Myeshia

    ReplyDelete
  2. I think your bracelets look really chic, very nice.

    ReplyDelete
  3. You rocked the arm party! I love the black and white on one arm and color blocks on the other. Creative. :)

    ReplyDelete
  4. Love it Inez!!!! Looks great and I need that clutch girl!

    Roni

    ReplyDelete
  5. Girl what do you mean! Your arm party looks great! I love the square bangles and that black and white clutch!

    ReplyDelete
  6. Oooohhhh yes!!! Lovin' your arm candy! Those square bracelets are the bomb! I need some of those *heads to write that on my wish list*. I also LOVE your clutch! Great job!!!

    Prissy

    ReplyDelete
  7. Love your arm party!!!!! great job :-)

    ReplyDelete
  8. I love your arm Party!!!!! and your striped clutch!

    ReplyDelete
  9. I love it! Very cute. Running out to take pictures..lol!

    ReplyDelete
  10. Inez, we do have some of the same bangles! I think it the wood ones. Love the way you styled your arm party but you always style everything so fab!

    ReplyDelete
  11. Arm party!!!! I'm all in and btw the way I love the chunky pieces that you're rocking!!

    ReplyDelete
  12. You have rocked out this challenge! Love how you mixed the different bracelets. It looks fantastic.

    Julie

    ReplyDelete
  13. I adore this post! I really need to step up my accessories game, cause you girls are killing this Arm Party challenge!!

    ReplyDelete
  14. they should've just called this the style pantry challenge. LOL! i am def a fan of the arm party!

    www.passionsontopofpassions.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Look at that arm candy! And please pack my clutch, ill be picking it up, lol! Too haute!

    ReplyDelete
  16. I love it.

    In the PAST, many would say: U jewelry down! wear to many clinky, clanky things. So I cut back.
    But you all make me wanna! (as in how USHER would say it)change back!

    I really need that clutch.....

    ~IG2S

    ReplyDelete
  17. I think you did a great job on the challenge. You also always have some good arm candy going on in your regular posts :)

    ReplyDelete
  18. Are u serious I love how these pics turned out! I am also loving the clutch! thx for the sweet words! And thanks for riding with me this long, you're the best! And you know how much I'm in love with white jeans..... You look FAB! xoxo TY

    ReplyDelete
  19. Your clutch is sooo cute! And yay for the arm party. I participated in the challenge, too. Love the wooden bracelets.

    ReplyDelete
  20. Lovely double wristin' arm party!
    Shasie of Live Life in Style

    ReplyDelete

Follow Me

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig